პროექტი

1.პროექტის სახელწოდება:ვაჟა ფშაველას ცხოვრება და მოღვაწეობა


2.პროექტის მთავარი იდეა(თემა):1-2 წინადადებით:ვაჟა ფშაველას
ბიოგრაფიული ცნობები,მოგონებები,შემოქმედება,(პროექტის დაწერა  
გადაწყვიტეს მოსწავლეებმა მას შემდეგ, როდესაც ექსკურსია მოავაწყვეთ ფშავში,
მათ ნახეს თუ როგორ ცხოვრობდა ვაჟა ფშაველა.პროექტის იდეა იქვე დაიბადა
გადავიგეთ ფოტოები და ვიდეო)


3.პროექტის აქტუალობა:მოსწავლეები შეისწავლიან ბუმბერაზი მწერლის ვაჟას
შემოქმედებას, გაეცნობიან მის დუხჭირ ცხოვრებას მოიპოვებენ ინფორმაციას.
4.პროექტის მიზნები:ინტერვიუს აღება,მასალების დამუშავება ისტ-ის მეშვეობით
; სტატიის მომზადება.
თანამშრომლობითი საკუთარი აზრის ნათლად ჩამოყალიბების გამოთქმისა და
გადაწყვეტილების უნარ-ჩვევის განვითარება;
მოსწავლეთა შემოქმედებითი(სხვადასხვა სახის წერითი ნამუშევრები და
საპრეზენტაციო უნარის განვითარება.


5.მოსწავლეთა ასაკი:Vlll კლასი


6.ვადები/ხანგრზლივობა:1 თვე


7.მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები,რაც შეიძლება შეიქმნას:ჩანაწერები,
ექსკურსია ფშავში,ფოტო-მასალა, ვიდეო-მასალა,ესეები, სტატიები კედლის
გაზეთისთვის,მოსწავლეთა გაკეთებული პრეზენტაცია poverpoint-ში.


8.პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები:კომპიუტერი, ინტერნეტი,
ციფრული კამერა,საჭირო ლიტერატურა,ფორმატისა და თაბახის ფურცლები.


9.პროექტის მსვლელობა(ძირითადი აქტივობები):1.პროექტის იდეის
გაცნობა.
2.მოსწავლეების მიერ ამ თემასთან დაკავშირებული მათთვის საინტერესო
აქტუალური კითხვებისა და პრობლემის ჩამოყალიბება;
3.ორგანიზებული საკითხები: ჯგუფების შექმნა; ფუნქციების გადანაწილება;
კონკრეტული დავალებების მიცემა.

4.მუშაობის დაწყება-კითვა პასუხის რეჟიმში, ვიცი-მინდა ვიცოდე- გავიგე
,საბაზისო ცოდნის დადგენა.
5.ჯგუფური მუშაობა.
6.პრეზენტაცია,გაზეთის გამოშვება ,,მთის არწივი”
7.პროექტის შეფასება


10.საგნებთან საგნობრივ ჯგუფებთან ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი.
ამ პროექტზე მუშაობისას მოსწავლეები გაიღრმავებენ ცოდნას   და  შეძლებენ
 უკეთესად განახორციელონ პროექტები შემდეგ საგნებში : ისტორია,გეოგრაფია
,ხელოვნება.
ჩვევები საინფორმაციო ტექნოლოგიებში ( ინფორმაციის მოძიება ინტერნეტში,
პრეზენტაციის
მოწყობა)
ქართული ენა და ლიტერატურა:
ქართ. VIII. 1. მოსწავლეს შეუძლია მონაწილეობის მიღება საკლასო და სასკოლო
დისკუსიებში.  
ქართ. VIII. 3. აუდიტორიის წინაშე მოხსენებით გამოსვლისას მოსწავლეს შეუძლია
ზეპირი კომუნიკაციის ეფექტიანობის გასაძლიერებელი ხერხების გამოყენება.

ქართ. VIII. 5. მოსწავლეს შეუძლია  ზეპირი კომუნიკაციის სტრატეგიების
ამოცნობადა შესაბამისად გამოყენება.                         
ქართ. VIII. 7. მოსწავლეს შეუძლია განასხვავოს ტექსტში ფაქტობრივი,
კონცეპტუალური
და ქვეტექსტური



ინფორმაცია.
ქართ. VIII. 11. მოსწავლეს შეუძლია დაწეროს თხზულება სხვადასხვა მიზნით
დასხვადასხვა

აუდიტორიისათვის.
ქართ. VIII. 13. მოსწავლეს შეუძლია სასწავლო რეფერატის დაწერა ერთი ანრამდენიმე
წყაროს მიხედვით.
ქართ. VIII. 14. მოსწავლეს შეუძლია ტექსტის კონსპექტის შედგენა შესაბამისი
წესების დაცვით.
ქართ. VIII. 16. მოსწავლეს შეუძლია წერის სტრატეგიების გამოყენება ნაწერის
ორგანიზებისათვის.


11.პროექტის ხელმძღვანელი(მასწავლებელი): რუსუდან ნაგერვაძე


12.ხელმძღვანელი ელ, ფოსტა:rusudannagervadze39gmail.com


13.ის ვებგვერდი/ბლოგიპროექტ: https://ict-rusudan.blogspot.com/

No comments:

Post a Comment

რეფლექსია                                                                                                    ისტ-ის გამოყენება სასწავლო...